Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4 – letnich

Czas – od…do… Czas trwania Organizacyjna forma aktywności
600 – 700 1h Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze
700 – 745 0.45’ Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi
745 – 800 0.15’ Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence
800 – 815 0.15’ Czynności higieniczno-porządkowe
815 – 845 0.30’ I śniadanie: kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
845 – 915 0.30’ Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
915 – 1045 1.30’ Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi, pobyt na świeżym powietrzu
1045 – 1100 0.15’ Czynności higieniczno-porządkowe
1100 – 1130 0.30’ II śniadanie: kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
1130 – 1245 1.15’ Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym
1245 – 1300 0.15’ Czynności higieniczno-porządkowe
1300 – 1330 0.30’ Obiad
1330 – 1345 0.15’ Minutka dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom
1345 – 1600 2.15’ Odbiór dzieci. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi
1600 – 1700 1h Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci

 

Uwagi:

1x w tygodniu – muzyka z rytmiką

Czwartek – j. angielski

 

 

 

Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 -letnich

Czas – od…do… Czas trwania Organizacyjna forma aktywności
600 – 700 1h Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze
700 – 745 0.45’ Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi
745 – 800 0.15’ Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń ruchowych
800 – 815 0.15’ Czynności higieniczno-porządkowe
815 – 845 0.30’ I śniadanie: kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
845 – 945 1 Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
945 – 1045 1.30’ Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi, pobyt na świeżym powietrzu
1045 – 1100 0.15’ Czynności higieniczno-porządkowe
1100 – 1130 0.30’ II śniadanie
1130 – 1245 1.15’ Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym
1245 – 1300 0.15’ Czynności higieniczno-porządkowe
1300 – 1330 0.30’ Obiad – kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków
1330 – 1345 0.15’ Bajkoterapia, czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające
1345 – 1600 2.15’ Odbiór dzieci. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi
1600 – 1700 1h Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci

 

Uwagi:

1x w tygodniu – muzyka z rytmiką

Czwartek – j. angielski