Ramowy rozkład dnia dla dzieci 3,4 – letnich
Czas – od…do… | Czas trwania | Organizacyjna forma aktywności |
600 – 700 | 1h | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 – 745 | 0.45’ | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi |
745 – 800 | 0.15’ | Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń lub zabawy ilustracyjne inscenizowane przy piosence |
800 – 815 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
815 – 845 | 0.30’ | I śniadanie: kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków |
845 – 915 | 0.30’ | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
915 – 1045 | 1.30’ | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi, pobyt na świeżym powietrzu |
1045 – 1100 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
1100 – 1130 | 0.30’ | II śniadanie: kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków |
1130 – 1245 | 1.15’ | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1245 – 1300 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
1300 – 1330 | 0.30’ | Obiad |
1330 – 1345 | 0.15’ | Minutka dla bajki – czytanie lub opowiadanie dzieciom |
1345 – 1600 | 2.15’ | Odbiór dzieci. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna praca z dziećmi |
1600 – 1700 | 1h | Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Uwagi:
1x w tygodniu – muzyka z rytmiką
Czwartek – j. angielski
Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 -letnich
Czas – od…do… | Czas trwania | Organizacyjna forma aktywności |
600 – 700 | 1h | Schodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze |
700 – 745 | 0.45’ | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, indywidualna praca z dziećmi |
745 – 800 | 0.15’ | Ćwiczenia poranne – zestaw ćwiczeń ruchowych |
800 – 815 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
815 – 845 | 0.30’ | I śniadanie: kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków |
845 – 945 | 1 | Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego |
945 – 1045 | 1.30’ | Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi, pobyt na świeżym powietrzu |
1045 – 1100 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
1100 – 1130 | 0.30’ | II śniadanie |
1130 – 1245 | 1.15’ | Spacer, obserwacje przyrodnicze lub pobyt w ogrodzie przedszkolnym |
1245 – 1300 | 0.15’ | Czynności higieniczno-porządkowe |
1300 – 1330 | 0.30’ | Obiad – kształtowanie nawyków estetycznego, kulturalnego i samodzielnego spożywania posiłków |
1330 – 1345 | 0.15’ | Bajkoterapia, czytanie dzieciom, zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające |
1345 – 1600 | 2.15’ | Odbiór dzieci. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci, indywidualna i grupowa praca z dziećmi |
1600 – 1700 | 1h | Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych. Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci |
Uwagi:
1x w tygodniu – muzyka z rytmiką
Czwartek – j. angielski